فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رشته های پر طرفدار در اسلوونی

تحصیل در کشور اسلوونی به سبب پایین بودن هزینه های تحصیلی در این کشور و نیاز نبودن به مدرک زبان معمولا دارای طرفداران زیادی است. اما رشته هایی که در این کشور به خوبی و به صورت مرتب دنبال می شود و افراد زیادی در ان مشغول به تحصیل هستند رشته های پزشکی و دارو سازی می باشد. رشته ی پزشکی در کشور اسلوونی یکی از رشته های تحصیلی پر طرفدار می باشد که دانشجویان زیادی از داخل یا خارج کشور اسلوونی در انها مشغول به تحصیل می باشند. 

شرایط تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی در اسلوونی

از انجایی که رشته ی پزشکی در اسلوونی دارای متقاضیان داخلی و بین المللی فراوانی می باشد بنابراین از شرایط خاصی برخوردار است. تحصیل در این رشته برای افراد متقاضی دارای محدودیت سنی نمی باشد. زبان تحصیلی این رشته انگلیسی می باشد. دانشگاه های لیوبلیانا، پری مورسکا و ماریبور جزو دانشگاه های مورد تایید در این کشور می باشند. گذراندن رشته های پزشکی مستلزم یادگیری زبان بوده و دانشجو موظف است پس از ورود به اسلوونی دوره های زبان را بگذراند. هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسلوونی بسیار پایین تر از کشور های دیگر می باشد به همین دلیل افراد زیادی خواهان تحصیل در این رشته در اسلوانی می باشند. 

مزایای تحصیل در اسلوونی

همانطور که گفته شد این کشور دارای هزینه های پایین تحصیلی در رشته ی پر طرفدار پزشکی می باشد. مزیت دیگر این است که شما با دریافت اقامت اسلوونی می توانید به راحتی در کشور های اروپایی دیگر بدون ویزا سفر کنید. همچنین برای تحصیل در این کشور نیازی به مدرک زبان ندارید. مزیت دیگر این است که با اخذ اقامت این کشور می توانید از خدمات رایگان درمای و رفاهی در سایر کشور های عضو اتحادیه ی اروپا بهره مند شده و از انها استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی