فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین دانشگاه های ایتالیا

در سرتاسر دنیا افرادی هستند که علاقه ی شدیدی به تحصیل در خارج از کشور و یا در دانشگاه های ایتالیا و رومی ها دارند. این کشور زیبا و توریستی معدن خوراکی های خوش مزه ی جهان نیز هست و دارای مراکز عالی اموزشی برای ادامه تحصیل و اخذ مدرک است. ایتالیا دارای انواع خیابان های باستانی و سیستم حمل و نقل و فرودگاه های متعدد است به نحوی که شما می توانید به اسانی به هر جای اروپا که بخواهید سفر کنید.قدم اول جهت تحصیل در ایتالیا پیدا کردن یک دانشگاه مناسب در یک محیط مناسب است. لازم به ذکر است که سطح زبان شما و همچنین مقطع تحصیلی تان نیز حائز اهمیت بوده و نقش اساسی دارد.

دانشگاه شهر میلان

شهر میلان یک شهر بسیار جذاب و دیدنی در کشور ایتالیا می باشد. این شهر در سال 2002 به دلیل شمار زیادی از دانشجویان در رتبه ی 21 بهترین شهر برای دانشجویان معرفی شد. دانشگاه میلان نیز یکی از بهترین دانشگاه ها در کشور ایتالیا است. در این دانشگاه 3 دوره ی پیشنهادی برای دانشجویان وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی هستند که شامل:اقتصاد،انفورماتیک و رشته های پزشکی است.

دانشگاه روم

دانشگاه روم یکی دیگر از دانشگاه های ایتالیاست که جزو 200 دانشگاه برتر جهان است. این دانشگاه یکی از اولین دانشگاه هایی است که در مقطع لیسانس رشته هایی به زبان انگلیسی ارائه می دهد. در این دانشگاه امکاناتی برای دانشجویانی که ناتوان هستند نیز ارائه می دهد. همچنین دارای کافه،کتابخانه و امکانات ورزشی و سایر امکانات دیگر می باشد.

دانشگاه جان کابوت

دانشگاه جان کابوت تنها دانشگاه امریکایی در کشور ایتالیاست در این دانشگاه تمامی رشته ها به زبان انگلیسی ارائه داده می شود این دانشگاه،دانشگاه کوچکی است که دارای1000 دانشجو از 55 کشور متعدد جهان است. این داشنگاه علاوه بر دوره های تحصیلی دارای دوره های 4 ساله ی جداگانه است.

دانشگاه بولونیا

دانشگاه بولونیا یکی از قدیمی ترین دانشگاه های شهر بولونیا است در این دانشگاه رشته ی حقوق نیز تدریس می شود این دانشگاه در این رشته در بین دانشگاه های ایتالیا در ردیف 50 قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی در مورد تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی