فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رشته های پرطرفدار در کشور استرالیا

دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور و یا ادامه تحصیل در استرالیا را دارند ابتدا باید از شرایط تحصیل در استرالیا و رتبه و رشته های موجود در استرالیا با خبر شده و بعد تصمیم به ادامه ی تحصیل در انجا را بگیرند. که در ادامه چند رشته را که در استرالیا طرفدار زیادی دارد را برایتان معرفی خواهیم کرد. 

رشته های مهندسی

امروزه به دلیل کمبود ها و کاستی ها در جهان  جهت مقابله با اسیب های زیست محیطی از  مهندسان در زمینه های مهندسی تقاضا می شود. مهندسانی که دارای تجارب در این زمینه ها هستند می توانند با حقوق بالاتری در این زمینه فعالیت کنند. و یکی از شرایط ورود به این رشته داشتن معدل بالا مطابق معیار های این رشته است. رشته های مهندسی در کارشناسی ارشد شامل مهندسی نانو الکتریک، مهندسی محیط زیست،مهندسی ارتباطات،مهندسی پروژه،مهندسی مدیریت و... است. 

دکترای پزشکی MD

مدت تحصیل در این رشته حدود 4 سال است که دانشجویان خارج از استرالیا هم می توانند در این رشته تحصیل کنند. 

مراحل اخذ دکترای پزشکی به صورت پیوسته

افرادی که می خواهند در این رشته تحصیل کنند باید ابتدا در ازمون ورودی شرکت کرده و حداقل معدل را کسب کنند تا اجازه ی ورود را داشته باشند. 

مراحل تحصیل در دکترای پزشکی به صورت نا پیوسته

   1.ابتدا می بایست بیومدیکال(کارشناسی)خود را برگزینید که به این منظور ابتدا باید یک دوره اناتومی،فیزیولوژی و بیوشیمی را به عنوان پیش نیاز گذرانده تا بتوانند در این رشته تحصیل نمایند. 

   2.همچنین افرادی که در خارج از محدوده ی استرالیا بوده اند و برای تحصیل به انجا رفته اند می بایست دوره های GAMEST را طی کنند. 

   3.همچنین در خواست مربوط برای ورود به دوره ی MDباید به دانشگاه ارسال شود. 

   4.انجام مصاحبه ای نه چندان کوتاه که در اواخر سپتامبر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی در مورد تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی