فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی در نروژ

کشور نروژ یکی از کشور های اروپایی است که دارای آب و هوای خوب و مردمانی با فرهنگ غنی میباشد . سطح زندگی مردم در نروژ با وجود هزینه های زندگی در نروژ در حد مطلوبی میباشد چراکه میزان در آمد مردم جوابگوی تامین هزینه های زندگی آن ها است.

سیستم آموزشی نروژ

نروژ از جمله کشور هایی است که سیستم آموزش آن در سطح جهان از رتبه علمی بالایی برخوردار میباشد . دانشجویانی که برای ادامه تحصیل در نروژ مهاجرت میکنند علاوه بر برخورداری از مزایای تحصیل رایگان در نروژ میتوانند از آموزش و امکاناتی که دانشگاه های نروژ در اختیار آن ها میگذارند بهره ببرند .

هزینه های زندگی در نروژ

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های نروژ پذیرش میشوند باید هزینه های زندگی در این کشور را در نظرداشته باشند . هزینه های زندگی در نروژ همانند هر کشوردیگری شامل هزینه مسکن ، هزینه خوردو خوراک ، هزینه حمل و نقل ، هزینه تلفن ، برق و آب و... میباشد که دانشجویان باید در جهت تامین این نیازهای زندگی توانایی مالی کافی  را داشته باشند تا بتوانند با خیلی آسوده به تحصیل خود در مقاطع مختلف تحصیلی در کشور نروژ بپزدازند.

شرایط و قیمت مسکن در نروژ

نیاز به مسکن از اساسی ترین مواردی که فرد دانشجو برای تامین آن یا باید در خوابگا ه های دانشجویی مستقر گردد یا برای خود خانه ای رابه طور مستقل اجاره نماید .

در صورتی که فرد بخواهد آپارتمان مستقلی را اجاره نماید هزینه تامین مسکن با توجه به شهر و نوع مناطق در کشور نروژ متفاوت میباشد . اما به طور میانگین اجاره مسکن معمولی در نروژ در حدود 5000کرون در ماه است.

خوابگاه های دانشجویی در نروژ

در صورتی که اجاره بهای آپارتمان برای فرد سنگین باشد میتواند در خوابگاه های دانشجویی زندگی کند . هزینه خوابگاه به صورت مشترک درنروژ حدود 3000کرون و در صورتی که فرد بخواهد اتاق مستقلی داشته باشد باید در حدود 4000کرون در ماه اجاره بپردازد. و میتواند با پرداخت این مبلغ از تمام امکانات برق آب گاز و... به صورت مشترک استفاده نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی