فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اجاره خانه و خوابگاه دانشجویی در پرتغال

کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد . پایتخت این کشور لیسبون است .این کشور دارای موقعیت های ویژه ای چه به لحاظ آب و هوایی و چه شرایط خوب زندگی و چه به لحاظ کیفیت آموزشی دارد . برای همین سالانه دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل در پرتقال، جهت دریافت ویزای تحصیلی پرتغال اقدام میکنند. هزینه تحصیل در کشور پرتغال پایین میباشد . دانشگاه های کشور پرتغال دارای رنک بالایی در بین دانشگاه های سراسر دنیا هستند .

هزینه های زندگی در پرتغال

هزینه های زندگی در کشور پرتغال حدود 28.09% از هزینه های زندگی در ایران بالاتر است . دانشجویانی که به کشور پرتغال مهاجرت میکنند باید توانایی مالی کافی در جهت تامین هزینه های زندگی در پرتغال را داشته باشند .

یکی از مهمترین نیاز های دانشجویان پس از ورود به کشور پرتغال برای تحصیل ، تامین مسکن میباشد.

شرایط خوابگاه های دانشجویی در پرتغال

در کشور پرتغال خوابگاه دانشجویی کم میباشد و اگر دانشجویی در خوابگاه دانشجویی زندگی کند ماهیانه هزینه ای در حدود 130یورو باید پرداخت نماید .اما در نهایت به دلیل کمبود خوابگاه دانشجویی در پرتغال اکثر دانشجویان باید در خانه های دانشجویی و به صورت گروهی زندگی کنتد که به صورت سوئیت میباشد.

قیمت خوابگاه دانشجویی در پرتغال

دانشجویان برای این سوئیت ها ماهیانه باید در حدود 250تا 350یورو پرداخت نمایند . در صورتی که دانشجو تمایلی به زندگی در خانه های دانشجویی نداشته باشد میتواند به طور مستقل بسته به توان مالی خود برای اجاره آپارتمان در پرتغال اقدام نماید..دانشجویان برای اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 433.21یورو میبایست پرداخت کنند. این در صورتبی است که اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج ازمرکز شهر پرتغال در حدود 303.62 یورو میباشد 

 همچنین دانشجویانی که در صدد اجاره آپارتمان 3 خوابه هستند اگر در مرکز شهر باشد باید در حدود 792.94 یورو و اگر خارج از مرکز شهر باشد باید 546.10یورو پرداخت نمایند .

همچنین قیمت خرید هرمتر مربع آپارتمان در مرکز شهر پرتغال  1.662.12 و در خارج از مرکز شهر 1.084.56یورو میباشد 


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی