فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های رایگان در پرتغال

کشور پرتغال از جمله کشور های اروپایی میباشد که دارای دانشگاه هایی با رنک بالا در سطح جهان است . دانشگا های کشور پرتغال رایگان نمیباشند اما میزان شهریه ای که از دانشجویان خارجی دریافت میکنند در مقایسه با کشور های دیگر پایین و مقرون به صرفه تراست  . دانشگاه های دولتی کشور پرتغال بسیار ارزان تر از دانشگا های خصوصی این کشور میباشند . البته در دانشگا های خصوصی کشور پرتغال اگر دانشجو سوابق تحصیلی عالی داشته باشد و مقالات و پژو هش های ارزشمندی را ارئه دهد دانشگاه تحصیل برای او را رایگان میگرداند .

دانشگا های معتبر پرتغال

از دانشگا های معتبر پرتغال که رایگان نمیباشد اما هزینه های تحصیل در آن ارزان و مقرون به صرفه است دانشگاه لیسبون پرتغال  است . این دانشگا ه 18دانشکده دارد . دانشجویان برای تحصیل در این دانشگا ه بسته به رشته تحصیلی تا 200 دلار در سال باید شهریه پرداخت نمایند که در قبال آموزش و خدمات با کیفیتی که از این دانشگا ه دریافت می نمایند مبلغ مناسب و پایینی میباشد . دانشگاه معتبر دیگر پرتغال که تحصیل را با هزینه ارزان در اختیار دانشجویان قرار می دهد دانشگاه  Algarve  میباشد. این دانشگاه در جنوب کشور پرتغال قرار دارد و از دانشگا های برتر اتحادیه اروپا میباشد که دارای سه دانشکده و پنج مدرسه است .

دانشگاه های دولتی پرتغال

از دانشگا های معتبر و دولتی پرتغال دانشگا ه کویمبرا است که بیشتر در رشته های پزشکی به دانشجویان برای ادامه تحصیل خدمات میدهد. تحصیل در دانشگا ه کویمبرا رایگان نیست اما هزینه تحصصیل در آن بسیار مناسب میباشد .

دانشگا ه پورتو پرتغال نیز از دیگر دانشگا های معتبر پرتغال است  که امکان تحصیل در رشته های علوم انسانی و مهندسی در این دانشگا ه وجود دارد .  این دانشگا ه باوجود رایگان نبودن اما شهریه کمی از دانشجویان بسته به رشته تحصیلیشان دریافت مینماید . هزینه تحصیل در دانشگا ه پورتو پرتغال د حدودا 2000دلار در سال میباشد.


برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی