فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب زندگی در ایتالیا

سالیانه افراد زیادی تصمیم به زندگی کردن یا تحصیل در کشور های مختلف می گیرند اما برای چنین تصمیم و تغییر بزرگی می بایست اطلاعاتی را نیز در مورد کشوری که انتخاب می کنیم داشته باشیم. این کشور برای ادامه تحصیل در ایتالیا مناسب و عالی می باشد چرا که دارای شرایط تحصیل در ایتالیا و تحصیل رایگان در ایتالیا و هزینه زندگی در ایتالیا دانشگاه های معتبر در سراسر جهان است. اما برای اخذ اقامت یا تحصیل در هر کشوری لازم است هزینه هایی که برای زندگی در انجا مورد نیاز است را نیز بدانیم.

هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه ای که یک فرد می بایست برای زندگی در یک کشور خارجی پرداخت کند بستگی بهش شیوه ی زندگی او دارد اینکه او یک فرد پر هزینه است یا کم هزینه بسیار مهم است. افرادی که به صورت مجردی به ایتالیا سفر می کنند علاوه بر هزینه ای که برای خانه باید پرداخت کنند مبلغی را هم برای هزینه های روز مره باید داشته باشند همچنین اگر انها شمال یا مرکز ایتالیا را برای زندگی انتخاب کنند می توانند سالیانه با درامدی حدود 18000 یورو تا 25800یورو زندگی خوبی را بگذرانند. 

هزینه ی اقامت در استرالیا به طور دقیقی مشخص نیست و نمی توان به طور دقیق گفت که چه مقدار هزینه برای زندگی در انجا نیاز است.

مردم ایتالیا

زبان مردم ایتالیا انگلیسی نیست به همین علت اکثر افراد بر سر این موضوع به مشکل بر می خورند پیش از مهاجرت به ایتالیا می بایست شما مدرک زبان خود را دریافت کنید و کار را اسان کنید چرا که در صورت ندانستن زبان ایتالیایی به مشکل بر می خورید. یکی دیگر از مشکلات زندگی در ایتالیا اخذ اقامت در ایتالیا است که کار را سخت تر می کند چرا که فرد می بایست حداقل 10 سال تمام را در انجا زندگی کرده و یا با یک فرد ایتالیایی ازدواج کند تا موفق به اخذ اقامت برای دانشگاه های معتبر ایتالیا شود. اما لازم به ذکر است که زندگی در ایتالیا علاوه بر معایبی که دارد مزایایی نیز دارد. این کشور دارای استاندارد های بالایی از نظر بهداشتی،خدمات اجتماعی و پوشش های بیمه ای را داراست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی