فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تحصیل در نروژ با دیپلم

افراد متقاضی تحصیل در کشور نروژ، که مدرک دیپلم خود را اخذ نموده اند ، می توانند با گرفتن ویزای تحصیلی نروژ ، شرایط ادامه تحصیل در نروژ، هزینه تحصیل در نروژ و شرایط زندگی در نروژ فراهم کنند .بنابراین، افرادی که قصد تحصیل در بهترین دانشگاه های نروژ با مدرک دیپلم را دارند بایستی دیپلمی هم ارزش با دیپلم دبیرستان نروژ را ارائه نمایند که این دیپلم علاوه بر دوره دوازده ساله تحصیلی،شامل یکسال تحصیل در دانشگاه نیز می باشد.

علاوه بر این ، پیش شرط ورود به مراکز آموزش عالی نروژ:

- مسلط بودن به زبان نروژی و انگلیسی  

- ارائه مدارکی نظیردیپلم متوسطه که شامل دوازده سال به علاوه یکسال تحصیل دانشگاهی و یا یازده سال به همراه دو سال تحصیل دانشگاهی

- نمره 6 آیلتس، 500 تافل زبان انگلیسی می باشند.


 به علاوه همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا، افرادی که دارای 23 سال سن و 5 سال سابقه کاری و تحصیلی باشند و دروسی مانند زبان نروژی، تاریخ، علوم طبیعی، ریاضیات و تعلیمات مدنی را گذرانده باشند، می توانند حتی بدون داشتن دیپلم دبیرستان ، وارد دانشگاه شهر های معروف نروژ نروژ شوند.

بورسیه تحصیلی نروژ

افراد پس از پایان دوره کارشناسی، می توانند پروسه تحصیلی خود را در مقطع فوق لیسانس ادامه دهند. مشروط بر اینکه به سطح قابل قبولی از تسلط بر زبان انگلیسی و گذراندن دوره و اخذ نمرات مد نظر در آزمون های آیلتس و تافل ، رسیده باشند. چراکه دروس ارائه شده در مقطع فوق لیسانس و دکترای این کشور،عمدتاً با زبان انگلیسی ، تدریس می شوند.

شرایط آموزش در نروژ

تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی، از نمره A به عنوان ملاک عالی تا F به عنوان ملاک مردودی، مورد ارزیابی قرار می گیرند.تدریس در مقطع لیسانس، در مراکز آموزش عالی این کشور، با زبان نروژی صورت می پذیرد. ذکر این نکته مهم ضروری است که دانشجویان ایرانی، ضمن گذراندن دوره های آیلتس یا تافل، دوره یکساله زبان نروژی را هم، می بایست سپری کنند.یادگیری زبان نروژی علاوه بر رد ضرورت سپری کردن واحد های درسی دوره لیسانس، میتواند فرد را در زمینه اشتغال در صورت اقامت دائم در نروژ، یاری رساند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی