فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های فنلاند

معمولا افرادی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند دانشجویان نقاطع لیسانس و یا فوق لیسانس هستند. عده ای هم هستند که جهت تحصیلات تکمیلی وارد کشور های خارجی می شوند. کشور فنلاند یکی از کشور های بسیار عالی برای تحصیل در دانشگاه های رایگان فنلاند است. این کشور دارای دانشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت ایران می باشد. همچنین تحصیل در فنلاند به راحتی صورت میپذیرد و شرایط تحصیل در فنلاند خوب است و هزینه تحصیل در فنلاند و هزینه زندگی در فنلاند را باید محاسبه کرد و تحصیل در این کشور با توجه به دادن بورسیه هایی به دانشجویان خارجی تقریبا با مبلغ کمی هزینه همراه است. 

یکی از مواردی که در تحصیل در فنلاند حائز اهمیت است تسلط کامل به زبان سوئدی و یا انگلیسی است. این موضوع به ویژه برای دانشجویان مقطع کارشناسی مهم است. 

دوره لیسانس در کشور فنلاند

دوره ی لیسانس در کشور فنلاند یک دوره ی 3 ساله است که رایگان هم نیست و دانشجو می بایست مبلغی به عنوان شهریه پرداخت کند. دانشجو در این مقطع می بایست 120 واحد را بگذراند و پس از ان با ارائه ی یک پژوهش علمی موفق به دریافت مدرک خود شود. دانشگاه ها در فنلاند به صورتی هستند که اجازه ی کار به مدت 10 ساعت در هفته را به دانشجو می دهند تا دانشجو بتواند تا حدودی هزینه های تحصیلی را پوشش دهد. 

شرایط تحصیل در مقطع فوق لیسانس در فنلاند

دانشجویان در این مقطع از شرایط بهتری برخوردارند زیرا معمولا دارای مدرک زبان بوده و این خود کار را راحت تر می کند. لازم به ذکر است که فاصله  ی بین لیسانس تا فوق لیسانس نباید بیشتر از 5 سال باشد  و معدل مدرک لیسانس زیر 13 نباید باشد. طول دوره ی فوق لیسانس 2 سال است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی