فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین دانشگاه های اسپانیا

تحصیل در کشور اسپانیا در سال های اخیر همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا مورد توجه بسیاری از دانشجویان از کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است. در این کشور حدودا نام 13 دانشگاه در رتبه بندی QS در زمره ی 500 دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته است. در ادامه به بررسی  تحصیل رایگان در اسپانیا و شرایط تحصیل در اسپانیا و هزینه تحصیل در اسپانیا و هزینه زندگی در اسپانیا و ویزای تحصیلی اسپانیا و نام تعدادی از این دانشگاه ها را بعنوان بهترین دانشگاه های اسپانیا ، با توضیحاتی درمورد آن ها بیان خواهیم کرد.

دانشگاه بارسلونا

اولین دانشگاه از فهرست بهترین دانشگاه های اسپانیا دانشگاه بارسلونا می باشد. سابقه ی این دانشگاه به قرون وسطی برمی گردد که با داشتن 18 دانشکده و ارائه ی 100 رشته ی متنوع، علاوه  بر اینکه در برخی رشته ها جزو 100 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد .طبق رتبه بندی QS  در جایگاه 166 در دنیا قرار گرفته است.

دانشگاه مستقل مادرید

این دانشگاه با کسب عنوان بهترین دانشگاه اسپانیا در رشته های پزشکی رایگان اسپانیا یک مقر خوب برای پژوهش است که 4 اصل اساسی در رابطه ی با تحصیل در آن رعایت می شود. اصل ازادی در پذیرش، اصل آزادی در انتخاب استاد، اصل آزادی در اداره سرمایه وآزادی در برنامه های درسی.

دانشگاه اتونوما مادرید

این دانشگاه نام دانشگاه خودمختار مادرید را برای خود برگزیده است .این دانشگاه در زمینه ی رشته ی حقوق بسیار فعال و قدرتمند است و به طور کلی در رتبه بندی جهانی در رتبه ی 186 در دیا قرار گرفته است.

دانشگاه کامپلوتنیس مادرید

این دانشگاه با داشتن رتبه ی در دنیا در زمینه ی دندانپزشکی جزو  دانشگاه برتر در دنیا می باشد .این دانشگاه عنوان قدیمی  ترین دانشگاه در اسپانیا را با سال تاسیس 1293  به خود اختصاص داده است که تاکنون 7 دانشجوی این دانشگاه برنده ی جایزه ی نوبل بوده اند.

دانشگاه پمپی فابرا

این مرکز یکی از دانشگاه های جدید در این کشور است  که در فهرست بهترین دانشگاه های اسپانیا قرار میگیرد. این مرکز  طبق رتبه بندی QS در رتبه ی 295 در دنیا قرار گرفته و در شهر بارسلونا بنا نهاده شده است. دانشکده ای علوم انسانی و اجتماعی، علوم سلامت و زندگی و علوم ارتباطات، سه دانشکده ی این دانشگاه می باشند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی