فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل در مجارستان

جهت تحصیل در هر کشور می بایست ابتدا با شرایط تحصیل در ان کشور اشنا شد. کشور مجارستان یکی از شمار کشور هایی است که سالانه افراد زیادی را جهت تحصیل در مجارستان و یا تحصیل رایگان در مجارستان به خود جذب میکند. در این متن می خواهیم به شرایط تحصیل در مجارستان بپردازیم. تحصیل در کشور مجارستان برای تمامی افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند امکان پذیر است. این کشور برای تحصیل اتباع خارجی دارای شرایط خاصی است که در ادامه برایتان روشن خواهد شد. 

شرایط آموزش در مجارستان

شرایط تحصیل در مجارستان به این صورت است که ابتدا از دوره های کالج شروع می شود . این دوره شامل یک سال بوده و دارای دو ترم است. ترم اول ان در ماه سپتامبر و ترم دوم در ماه جولای می باشد. 

این یکی از شرط های تحصیل در مجارستان با دیپلم و لیسانس است که تمامی افراد باید دوره های کالج را بگذرانند. از شرایط دیگر تحصیل در این کشور گذراندن دوره های زبان برای تمامی افراد از رشته های مختلف اعم از پزشکی، رشته های فنی و مهندسی و...  می باشد. کالج ها در کشور مجارستان در واقع وابسته به دانشگاه های می باشند و به طور مستقل نیستند این کالج ها همان فعالیت های دانشگاه ها می باشد. 

شرایط ورود به دانشگاه های کشور مجارستان

از شرایط دیگر ورود به دانشگاه های کشور مجارستان به یک دیپلم که به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد، رو نویسی مربوط به دوره های تحصیلی و ریز نمرات نیازمند است. همچنین تحصیل در بعضی از  رشته های تحصیلی در کشور مجارستان  نیازمند یک امتحان ورودی نیز می باشند . این ازمون در واقع ازمونی برای اثبات محک زدن زبان انگلیسی شما می باشد. 

هزینه های تحصیل در کشور مجارستان نیز به طور تقریبی برای رشته های پزشکی 13000 تا 15000 دلار و برای سایر رشته های فنی 2500 تا3000 یورو و برای رشته های مهندسی 3200 یورو در هر ترم می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۶
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی