فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب زندگی در فرانسه

فرانسه با نام کامل جمهوری فرانسه سومین کشور بزرگ در کل قاره ی اروپاست که با کشورهای بلژیک، سوییس، ایتالیا هم مرز میباشد. پایتخت این کشور شهر پاریس است که یکی از شهرهای متمدن و توریست پذیر در این کشور محسوب میشود.

فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته در دنیاست که در زمینه ی اقتصادی در رده ی برتر جهان قرار دارد. علاوه بر اقتصاد در زمینه ی علم و فناوری و سیاست و هنر و صنعت و نظام یکی از کشورهای مهم در دنیا به شمار می آید.

شرایط مهاجران در فرانسه

تعداد زیادی از افراد غیر متبوع فرانسه بنا به موقعیت خوب این کشور در دنیا همه ساله به آنجا مهاجرت کرده و مقیم این کشور میشوند.

افراد مهاجر میدانند که اگر خواهان ادامه ی تحصیل در فرانسه و یا تحصیل در فرانسه با دیپلم و لیسانس باشند یا محدودیتی روبه رو نبوده و میتوانند در بهترین مراکز علمی دنیا مشغول به تحصیل شوند .و تحت شرایطی  نگرانی از بابت اشتغال بعد از تحصیل هم نداشته باشند.

شرایط اقتصادی فرانسه

چنان که اشاره کردیم فرانسه کشوری قدرتمند از لحاظ اقتصادی و رشته های پزشکی رایگان در فرانسه در دنیا محسوب میشود و همین امر باعث شده که آمار بیکاری در این کشور پایین باشد و مردم همه از رفاه نسبی برخوردار شوند.

این کشور به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و توریستی مانند موزهی لوور، برج ایفل، کلیسای نوتردام و بسیاری دیگر از مکان های زیبا و تاریخی، هر ساله شاهد ورود تعداد زیادی توریست به این کشور میباشد که این خود یکی از راه های درامد و رونق اقتصادی ست.

معایب زندگی در فرانسه

در عین حال شرایط تحصیل در فرانسه و شرایط هزینه تحصیل در فرانسه وجود دارد که میتوان آنها را تحت عنوان معایب و هزینه زندگی در فرانسه و تحصیل رایگان در فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه  نام برد و آن هم بالا بودن هزینه های زندگی به نسبت سایر کشورهای اروپایی خصوصا در بخش مسکن است که بخش عمده ای از درآمد مخارج ماهانه را به خود اختصاص میدهد.

شرایط ویزای کار در فرانسه

در این کشور برای افراد خارجی ویزای کار صادر نمیشود، چرا که به نیروی کار جدید نیازی ندارند. فقط در صورتی اجازه کار به  خارجی ها در فرانسه داده مشود که در حال تحصیل در آن کشور بوده و مشغول کار دانشجویی شوند ویا دارای مدرک مهارت و استعدا بوده و مدرکی معادل حداقل ارشد داشته باشند و یا در حین تحصیل از یک کارفرماا پیشنهاد شغلی دریافت کنند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۶
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی