فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شهریه ی طراحی لباس در خارج از کشور

رشته ی طراحی لباس یکی از رشته های هنری است که با زندگی در جامعه ی مدرن امروزی ارتباط قوی دارد. به همین دلیل سال های زیادی است که در دانشگاه ها ، برنامه ریزی هایی برای ارائه ی دوره های تحصیلی حتی در دانشگاه ها و ارائه مدرک علمی به افراد علاقه مند به این رشته، صورت گرفته است. 

دانشگاه های آموزش طراحی لباس

در این میان برخی از دانشگاه ها به خاطر  آموزش هایی که به افراد دانشجوی این رشته ارائه می دهند دارای اعتبار و شهرت بیشتری نسبت به سایر مراکز ارائه دهنده ی این رشته شده اند. طبیعتا دانشجویانی که قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارند ، باید متحمل هزینه های برای ادامه ی تحصیل در این رشته شوند که مهم ترین آن ها، پرداخت شهریه ی دانشگاه هاست. به همین دلیل ما در طی این مقاله به دلیل آگاهی افراد دانشجویی که در پی ادامه ی تحصیل در این رشته در دانشگاه های معتبر دنیا هستند، موضوعی را تحت عنوان شهریه ی طراحی لباس در خارج از کشور، بررسی کرده ایم.

شهریه ی رشته ی طراحی لباس در خارج از کشور در دانشگاه های ایتالیا

تحصیلات تکمیلی در ایتالیا در تمامی رشته ای هنری در دانشگاه های کشور ایتالیا به این دلیل که این کشور دارای پتانسیل زیادی در زمینه های مختلف هنر می باشد و از قدیم به عنوان مهد هنر در دنیا معروف بوده است، انتخابی درست و به جا برای دانشجویان هنر دوست می باشد. چراکه در کنار این مساله دانشگاه های کشور مذکور در رشته های هنری نیز دارای رنکینگ خوبی در میان سایر دانشگاه های دنیا می باشند. 

رشته ی طراحی لباس نیز یکی از شاخه های تحصیلی رشته ی هنر می باشد که برای آموزش تخصصی در آن، دوره های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد به بالا  با داشتن ویزای تحصیلی ایتالیا در دانشگاه های بنام کشور ایتالیا، برنامه ریزی شده است. دانشجویان متقاضی تحصیل در این رشته باید مبلغی به میزان 16000 یورو در هر سال تحصیلی به عنوان شهریه را به دلیل برخورداری از خدمات آموزشی دانشگاه ها، پرداخت  نمایند. که علاوه بر آن باید مبلغ ماهانه 700 تا 800 یورو را برای دیگر هزینه های زندگی در ایتالیا در نظر بگیرند.

شهریه ی طراحی لباس در خارج از کشور در دانشگاه های انگلستان 

دانشگاه های زیادی در کشور انگلستان اقدام به ارائه ی دوره های تحصیلی رشته ی طراحی لباس در این کشور کرده اند که ادامه ی تحصیل در آن ها یکی از جذاب ترین رشته ای دانشگاهی در این کشور است که البته از سطح کیفی بسیار خوبی نیز برخوردار است. دانشجویان بسته به نوع مرکز تحصیلی و مقطعی که در آن درس می خوانند موظفند مبلغ 9500 تا 12500-13 هزار شوند را به عنوان شهریه ی دانشگاه در طول تحصیل پرداخت کنند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در کشور انگلستان علاوه بر هزینه های تحصیلی باید مبلغ 800 تا 1000  پوند در ماه را نیز برای هزینه های زندگی در انگلستان، برنامه ریزی نمایند.

شهریه ی طراحی لباس در خارج از کشور در دانشگاه های کانادا

تحصیل در رشته ی طراحی لباس در کانادا  و تحصیل رایگان در کانادا با ویزای تحصیلی کانادا یکی از رشته های پرطرفدار هنری در این کشور می باشد که دانشجویان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. شهریه ی تحصیل در کانادا این رشته دانشگاهی هزینه ای به میزان 13 تا 20 هزار دلار آمریکایی را برای دانشجوی بین الملل بسته به نوع مرکز دانشگاهی و مقطع تحصیلی اش ، به دنبال دارد که هرشاله میزان آن توسط دانشگاه های مختلف این کشور به صورت دقیق ارائه داده می شود.

هزینه ی زندگی در کانادا به میزان ماهانه 450 تا 600 دلار آمریکا، به تمامی هزینه های تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین الملل افزوده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی