فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم و لیسانس

امروزه دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا به کشور های مختلف به خاطر عواملی مانند سطح بالای دانشگاه ها، کیفیت زندگی بالا، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دوره های دانشگاهی و بسیاری از عوامل دیگر، به عنوان یک مقصد تحصیلی فکر میکنند. از اهداف دانشجویان میتوان به تحصیل در کانادا و تحصیل در آلمان و تحصیل در  اتریش اشاره کرد

افرادی که دوره های قبل از دانشگاه را در کشورهای خود سپری کرده اند و قصد ادامه تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم را دارند ، بایستی به زبان ایتالیایی آشنایی داشته باشند و دارای مدرکی در این زمینه نیز باشند . چراکه آموزش های دوره ی تحصیلی لیسانس در این کشور، به غیر از چند رشته ی داروسازی، اقتصاد، مدیریت، کسب و کار بین المللی و بیولوژی و ... همگی به زبان ایتالیایی تدریس میشوند . تحصیل در رشته های مذکور به عنوان یک استثناء در این مقطع تحصیلی، با زبان انگلیسی صورت میگیرد.

تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم

افرادی که متقاضی شرایط تحصیل در ایتالیا با مدرک دیپلم ،هستند ، از اواسط مهر ماه تا آخر خرداد ماه( از سپتامبر تا ژوئن) برای ثبت نام در دوره های دانشگاهی  ایتالیا مهلت دارند. دانشجو باید به این نکته توجه کند که ثبت نام با هزینه تحصیل در ایتالیا و هزینه زندگی در ایتالیا در دوره ی کارشناسی فقط یک بار در سال صورت میگیرد، فلذا دانشجو نباید این فرصت را از دست بدهد.

ورود به دوره های ارشد و بالاتر در دانشگاه های ایتالیا یا یه عبارتی ادامه ی تحصیل در ایتالیا با مدرک ایسانس فقط در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی امکان پذیر میباشد. که این مدارک شامل داشتن تافل و یا آیلتس می باشند.

شرایط ثبت نام در دانشگاه های ایتالیا

دانشجویان بین المللی برای ادامه ی تحصیل در ایتالیا با مدرک لیسانس و یا به عبارتی دیگر ثبت نام در دوره ی کارشناسی ارشد با در دست داشتن ویزای تحصیلی ایتالیا در این کشور، بسته به نوع دانشگاه مورد پذیرش، یک یا دوبار در هر سال مهلت ثبت نام پیدا میکنند. 

مهلت ثبت نام برای اخذ پذیرش برای دوره ی تحصیلی پاییز ، از ماه سپتامبر تا ژوئن میباشد و برای ترم دوم یا همان ترم تحصیلی بهار؛  از تیر ماه تا نیمه ی آذر ماه  (ژوییه تا نوامبر) مهلت دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی