فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

هزینه ی زندگی در فنلاند

آگاهی از هزینه های زندگی در فنلاند همانند تحصیل در ایتالیا به عنوان کشوری که امروزه افراد زیادی بنا به دلایل متعدد به آنجا سفر می کنند، از آگاهی های ضروری می باشد. چرا که فرد به وسیله آن می تواند در تصمیم گیری برای مهاجرت به این کشور بهتر عمل کرده و زندگی و آینده ی توام با آرامش و آسایشی را در این کشور برای خود فراهم نماید.


ادامه تحصیل در فنلاند

علاوه بر مردمان عامی که به این کشور مهاجرت می کنند، در دهه های گذشته تعداد دانشجویان مهاجر به این کشور برای ادامه ی تحصیل در فنلاند همانند تحصیل در آلمان در مقاطع مختلف دانشگاهی، نیز افزایش یافته است که هزینه ی زندگی در فنلاند برای آن ها به نسبت افراد معمولی قدری بالاتر می باش. چرا که ادامه ی تحصیل در این کشور، همراه با هزینه هایی برای دانشجو می باشد.


هزینه های خوراک و حمل و نقل  در فنلاند

به طور کلی هزینه ی تحصیل در فنلاند با نوجه به شرایط تحصیل در فنلاند و ویزای تحصیلی فنلاند زندگی در فنلاند برای یک شخص معمولی مقیم در این کشور، اقلام گوناگونی مثل خوراک در فنلاند: 150 تا 250 یورو ، مسکن در فنلاند  180تا 300 یورو و سایر هزینه ها مانند پوشاک ، تفریح، استفاده از خدامت درمانی و ... 200 یورو ، براورد شده است که مجموعا در ماه هزینه ای مابین 600 تا 900 یورو از درامد فرد را به خود اختصاص می دهد.

 هزینه ی زندگی در فنلاند همانند تحصیل در اتریش برای دانشجویان مانند هزینه ی خوابگاه، بیمه و رفت و آمد  و.... به نسبت شهر و محل تحصیلشان متغیر خواهد بود. به علاوه افراد  مشغول به تحصیل در این کشور، با دریافت کارت های مخصوص دانشجویی می توانند از تخفیفات رستوران ها، کافی شاپ ها، و حمل و نقل عمومی در کشور برخوردار شوند.


کار دانشجویی در فنلاند

همچنین دانشجویان بین المللی فنلاند همانند تحصیل در کانادا می توانند از مزیت انجام کار دانشجویی در این کشور، در کنار تدریس در مقاطع پایین تر تحصیلی به طور خاص برای دانشجویان مقطع دکتری، برای ایجاد درآمد در جهت تامین هزینه ی زندگی در فنلاند ، اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی