فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رتبه بندی دانشگاه های اسپانیا

داشتن مزایایی مانند تحصیل نیمه یا تمام رایگان ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، اخذ ویزای شنگن در کنار اعتبار و رنکینگ خوب دانشگاه ها، کشور اسپانیا را به عنوان محلی مناسب برای ادامه ی تحصیل در اسپانیا در دانشگاه های اسپانیا و تحصیل رایگان در اسپانیا با داشتن ویزای تحصیلی اسپانیا رشته های گوناگون دانشگاهی برای بسیاری از افراد تبدیل کرده است. 

در میان تمامی مراکز آموزش عالی این کشور نام 13 دانشگاه در میان رتبه بندی دانشگاه های اسپانیا بر اساس رتبه بندی QS قرار دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

دانشگاه بارسلونا

دانشگاهی بسیار قدیمی در اسپانیا با داشتن 18 دانشکده و 100 رشته ی تحصیلی رتبه ی 166 را به خود اختصاص داده و علاوه بر آن، برای تدریس در برخی رشته ها دارای رتبه ی زیر 100در دنیاست.

دانشگاه مستقل بارسلونا

 به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در حال فعالیت است یکی از دانشگاه های مهم و دارای رتبه در QS  می باشد.

دانشگاه اتونوما مادرید

این دانشگاه دارای 3 پردیس، 59 دپارتمان و 7 دانشکده است که در رتبه ی 186 بهترین دانشگاه های در جهان قرار دارد و نهمین دانشگاه معتبر در میان دانشگاه های تازه تاسیس و نوپا می باشد. 

دانشگاه اتونومادی بارسلونا

دانشگاه مذکور دارای 13 دانشکده و یک پردیس مرکزی است که در جایگاه 190 در میان بهترین دانشگاه های جهان در رتبه بندی بهترین دانشگاه های اسپانیا ایستاده است.

دانشگاه کامپلوتنس مادرید

این دانشگاه در شمار قدیمی تذین دانشگاه ها در دنیاست که با کسب رتبه ی 226 در دنیا برای تدریس در رشته ی دندان پزشکی در شمار 50 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد.

دانشگاه ناوارا

دانشگاه ناوارا  دارای جمعا سه دانشکده می باشد که به عنوان جدید ترین دانشگاه در این کشور در حال فعالیت بوده و رتبه ی 295 در دنیا را در رتبه بندی دانشگاه های اسپانیا کسب کرده است.

دانشگاه سالامانکا

دانشگاه فوق  با داشتن 16 دانشکده دوره های برتر رشته های حقوق و علوم انسانی را برای دانشجویان بین الملل به زبان اسپانیایی برگزار کرده و به علاوه در تدریس اقتصادو علوم سیاسی و اکتشافات علمی دارای شهرت بسیاری است و در رتبه بندی دانشگاه های اسپانیال دارای رتبه ی زیر 500 در دنیاست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی