فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی کشورلهستان

در کشور لهستان زندگی کردن دارای مزایای بسیاری میباشد . در پاسخ بسیاری از افراد که میگویند زندگی در لهستان چگونه است بایستی گفت زندگی در این کشور ارزان و مقرون به صرفه است و برای بسیاری از افراد که به دنبال زندگی راحت هستند میتواند انتخاب ایده آلی باشد . شهر های کشور لهستان از لحاظ جمعیتی دارای تراکم بالایی هستند وبه همین دلیل افرادمیتوان مطابق با سبک زندگی و انتخاب خود محل زنگیشان را تعیین کنند.پایین بودن هزینه زندگی در این کشورها در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی زندگی در لهستان را برای خیلی از متقاضیان مهاجرت به اروپا در جزء اولویت های انتخابشان میگذارد.

مردم کشور لهستان

زبان رسمی مردم کشور لهستان ، لهستانی میباشد. زبان لهستان ازجمله زبان های هندو اروپایی به شمار می آید وزیر شاخه زبان های اسلاوی است. بسیاری از مردم در کشور لهستان بسیار به زبان خود متعهد هستند . به طوری که بیشتر افراد مخصوصا کسانی که مسن تر هستند به یادگیری زبا ن ساده انگلیسی علاقه ای ندارند.

مقطع دکتری  در لهستان

دولت لهستان برای دانشجویان مقطع دکتری تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است وبا توجه به در نظر گرفتن توجه این کشور به بحث تحصیل ، به دانشجویان در پرداخت مخارج تحصیلشان کمک میکند . تحصیل دکتری در لهستان به دو صورت امکان پذیر میباشد 1- تحصیل به صورت بورسیه شدن که خود دانشگاه هزینه های تحصیل را پرداخت میکند 2- شرایط تحصیلی که دانشجو خود مخارج مربوط به تحصیلش را پرداخت میکند .در کشور لهستان به افرادی که به صورت بورسیه تحصیل میکنند حقوقی معادل دو هزار دلار در ماه پرداخت میشود.

هزینه های تحصیل در لهستان

کشور لهستان به دلیل کیفیت بالای آموزشی در همه مقاطع و ارزان بودن هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی در لهستان و امکان کسب بورسیه برای تحصیل همیشه یکی از انتخاب های افرادیست که قصد مهاجرت تحصیلی رادارند.البته نا گفته نماند که مهاجرت تحصیلی یکی از راهای اخذ اقامت میباشد که دانشجو پس از مهاجرت میتواند نسبت به اخذ تابعیت در این کشور اقدام نماید . در لهستان به دلیل اینکه  زبان تدریس واموزش در اکثر دانشگاه ها انگلیسی میباشد داشتن مدرک معتبر بین المللی زبان از شرایط اولیه مهاجرت تحصیلی به لهستان است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی