فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پناهندگی-ویزای همراه-ویزای کار و اقامت دائم در ایتالیا

پناهندگی در ایتالیا از سه راه سیاسی ، مذهبی، اجتماعی امکان پذیر می باشد اما به طور کلی ، یکی از خطرناک ترین راه هایی است که فرد برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور انتخاب می کن. چرا که افراد پناهجو وضعیت بسیار سخت و خطرسازی را در این کشور دارند . به طوری که ممکن است حتی جان آن ها نیز در خطر باشد. پناهندگان به ایتالیا تا زمان تایید درخواستشان در وضعیت بسیار بد روحی و حقوقی در این کشور می باشند. اما بعد از تایید درخواستشان از تمام مزایای شهروند ایتالیایی بهره مند می شوند.

ویزای همراه در ایتالیا

دانشجویی که تمایل دارد در مدت زمان تحصیل در کشور ایتالیا، خانواده ی درجه اولش را با خود همراه کند، میتواند همزمان با اخذ ویزای تحصیلی برای خودش، مدارک ویزای همراه ایتالیا رابرای صدور این روادید برای سایر اعضای خانواده اش برای هزینه زندگی در ایتالیا، به اداره ی سفارت ایتالیا تحویل دهد. همراهان او با داشتن این ویزا از حقوق اقامت در ایتالیا برخوردار می شوند.

اقامت در کشور ایتالیا

در صورتی که دانشجو یا فرد عادی از یکی از شرکت های معتبر در ایتالیا ، پیشنهاد کاری داشته باشد، می تواند در صورت داشتن مدرک کارشناسی برای اخذ ویزای کار ایتالیا اقدام کند. اخذ ویزای کار یکی از راه هایی است که فرد می تواند به تبع آن درخواست اقامت در این کشور را داشته باشد ونیز تابعیت ایتالیا را کسب نماید.

اقامت دائم ایتالیا

همان گونه که از پیش اشاره شد، اخذ ویزای کار و تحصیل کشور ایتالیا از بهترین راه هایی است که فرد می تواند به وسیله ی آن ها بعد از مدتی،  اقامت دائم ایتالیا را کسب کند. فردی که موفق به اخذ اقامت دائم در این کشور می شود، می تواند از تمام حقوق شهروندی در این کشور مانند تبعه ی اصلی، برخوردار باشد. مثلا می تواند آرادانه به این کشور ورود و خروج داشته و از امکانات و خدمات درمانی بهره مند شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر  با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی