فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شهریه رشته های پزشکی درمجارستان

کشور مجارستان از جمله کشور هایی است که معتبرترین دانشگا ها برای تحصیل در رشته های پزشکی در این کشور وجود دارد. شهریه ها و هزینه ها ی  تحصیل رشته های پزشکی در دانشگاه های مجارستان بسیار پایین تر از کشور های همچون آمریکا و انگلیس میباشد . دانشگا های پزشکی مجارستان مورد تایید وزارت علوم ایران میباشد  که این امر از نکات قابل توجهی است که دانشجویان ایرانی باید بدان توجه نمایند .زبان تحصیل در تمامی رشته های پزشکی در کشور مجارستان به زبان انگلیسی میباشد . متقاضیانی که تحصیل در رشته های پزشکی در دانشگاه های مجارستان را انتخاب میکنند میتوانند بدون داشتن مدرک زبان و با گذراندن دوره هایی کم هزینه ،  زبان انگلیسی  را پیش از شروع دانشگاه فرا گرفته و پس از آن در رشته پزشکی مورد علاقه خود  ادامه تحصیل دهند . برای ورود به رشته های پزشکی در دانشگا های اکراین محدودیت سنی وجود ندارد. و متقاضی میتواند تا سن 23 سالگی برای ورود به این دانشگاه ها اقدام نماید.

مزایای تحصیل پزشکی در مجارستان

از مزایای خوبی که دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی دانشگاه های مجارستان به آن دست پیدا میکنند اخذ ویزای شینگن است که افراد میتوانند با استفاده از آن برای کار و زندگی به راحتی به کشور های عضو شینگین مسافرت نمایند.

دانشگا های معتبر پزشکی در مجارستان

از دانشگا های معتبر پزشکی کشور مجارستان که مورد تایید وزارت علوم میباشد  میتوان به دانشگاه پزشکی سملوایز- دانشگا ه پزشکی سگد – دانشگاه پزشکی دبرسن و دانشگاه پزشکی پچ اشاره نمود . 

شهریه رشته های پزشکی در مجارستان بسته به نو ع دانشگاه و رشته تحصیلی دانشجو متفاوت میباشد .

دانشجویان دانشگاه های پزشکی مجارستان برای تحصیل در رشته پزشکی باید  شهریه ای در حدود 14000تا 16000یورو در سال پرداخت نمایند. میزان شهریه دانشگاه های دندانپزشکی مجارستان  مبلغ 12000تا 13000یورو به صورت سالیانه میباشد . دانشجویانی که در شته های دارو سازی دانشگاه های پزشکی به تحصیل مشغولند نیز باید شهریه ای به مبلغ 8000تا 9000 یورو در سال پرداخت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی در مورد تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی