فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رتبه بندی دانشگاه های اکراین

برخورداری از کیفیت بالای آموزشی، داشتن فرصت برای تبادل علم و ایده های مختلف، فراهم شدن شرایط مناسب برای انجام کار های تحقیقاتی، بالا بودن سطح علمی اساتید، میزان تبادل و همکاری با دانشگاه های معتبر دیگر در سراسر دنیا ودر نهایت توانایی در جذب دانشجویان بین المللی از جمله عواملی است که باعث شناخته شدن یک مرکز آموزشی در سطح بین المللی میشود. کشور اکراین یکی از کشور هایی است که توجه دانشجویان خارجی بسیاری  را برای تحصیل در اکراین در مراکز آموزش عالی خود جلب کرده است.

نهاد های آموزشی در اکراین

این کشور دارای 6 نوع نهاد آموزشی است که هر کدام از آنها با داشتن مجوز خاص به خود در حال فعالیت در این کشور هستند و متشکل از بخش های مختلفی از جمله دانشگاه ها، دانشکده ها و آزمایشگاها و سازمان سرپرستی ، نگهداری منابع طبیعی و محیط زیست  و همچنین محوطه میباشد. برخی از  دانشگاه های اکراین  در رده بندی های جهانی جایگاه هایی را به خود اختصاص داده اند  که باعث بارز شدن نام این کشور در امر آموزش عالی برای دانشجویان بین المللی شده است از جمله این مراکز:

دانشگاه ملی خارکف:

این دانشگاه که پیشتر در رتبه ی 491 تا 500 قرار داشت در رده بندی سال 2016- 2017 با پیشرفت قابل ملاحظه ای به رتبه ی 382 تغییر وضعیت داد.و در رتبه بندی بر اساس شاخص دانشجویان بین المللی در جایگاه 56 ام قرار دارد. از نظر قدمت نیز دومین دانشگاه قدیمی موجود در این کشور است.

دانشگاه  تاراس شفچنکو:

این واحد یکی از معتبرترین دانشگاه های مستقر در پایتخت کشور اکراین است که در جایگاهی مابین 431 تا 440 در سطح دنیا در میان دانشگاه های برتر قرار گرفته است.

دانشگاه فنی ملی اکراین ( موسسه کیف پلی تکنیک ): این موسسه در رده ی بین 551 تا 600 در جهان قرار گرفته است و دارای بیشتر از 36000 دانشجو میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی