فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در ایتالیا

در ایتالیا دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در 3 ردیف کلی دسته بندی می شوند که ردیف اول شامل دانشگاه های برتر ردیف دوم شامل دانشگاه های خوب و ردیف سوم شامل دانشگاه های متوسط است. 
دانشگاه هایی که در ردیف یک(ممتاز)قرار می گیرد شامل:دانشگاه میلان،دانشگاه بولونیا،دانشگاه بیکوکا و دانشگاه پلی تکنیک میلان می باشد.
دانشگاه هایی که در ردیف دو(خوب)هستند شامل:دانشگاه تورینو،دانشگاه اموزشی میلان،دانشگاه روم،دانشگاه پیسا،دانشگاه پاویا،دانشگاه فلورانس،دانشگاه تورورگاتاو...
دانشگاه هایی که در ردیف سه(متوسط)قرار دارند شامل:دانشگاه کاگلیارو،دانشگاه فرارا،دانشگاه فیرنز،دانشگاه پارما و ...

سیستم اموزشی ایتالیا

این دانشگاه ها بر اساس سیستم اموزشی در ایتالیا و چگونگی تحصیل و امکانات دسته بندی شده اند.لازم به ذکر است که ایتالیا دارای دانشگاه های قدیمی با قدمت بالا و معتبری در سراسر جهان است و افراد زیادی به دلایل معروف بودن این دانشگاه ها سالانه برای تحصیل وارد این کشور می شوند نکته ی بسیار مهم این است که مسئله فقط تحصیل در دانشگاه نیست بلکه فرد باید زبان قوی و هزینه ی کافی جهت تحصیل در ایتالیا را داشته باشد زیرا تحصیل و زندگی در ایتالیا نیازمند هزینه ای بالا است در ادامه چند دانشگاه دیگر  با رتبه ای که در جهان کسب کرده اند را معرفی خواهیم کرد:

دانشگاه بولونیا

اولین دانشگاه معرفی شده دانشگاه بولونیا است که در جهان رتبه ی 194 را کسب کرده است.
دومین دانشگاه،دانشگاه ساینزا با رتبه ی 216 در جهان است. 
دانشگاه سوم که در شهر میلان قرار دارد و بسیار مشهور است دانشگاه پلی تکنیک میلان است با رتبه ی 256.

دانشگاه پادووا

چهارمین دانشگاه،دانشگاه پادووا با رتبه ی 298 است. دانشگاه پیزا با رتبه ی جهانی 314 پنجمین دانشگاه برتر ایتالیا معرفی شده است و پس از ان دانشگاه  رم تر ورگاتا با رتبه ی 336 است. پس از این ها دانشگاه پلی تکنیک تورین با رتبه ی 401،دانشگاه فلورانس با رتبه ی450،تورنتو 500 و کاتولیک با کسب رتبه ی 451 قرار گرفته اند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی