فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تحصیل رایگان در پرتغال

کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا قرار دارد که دارای مرز آبی با اسپانیا و اقیانوس اطلس میباشد . قوانین این کشور برای اخذ اقامت بسیار راحت تر از سایر کشور های اروپایی میباشد و پایین بودن هزینه های زتدگی در پرتغال و شرایط تحصیل در پرتغال و تحصیل رایگان در پرتغال ودانشگاه های پرتغال و خرید ملک ارزان دلایل مهاجرت افراد زیادی به این کشور بوده است. لیسبون پایتخت این کشور پایین ترین نرخ جرم و جنایت رادر بین شهر های دنیا دارد و یکی از امن ترین  شهر های دنیا محسوب میگردد. این کشور به دلیل دارابودن آب و هوا خوب و امکانات و تسهیلاتی که برای تحصیل در آن وجود دارد  متقاضیان بسیاری برای تحصیل را به خود جذب نموده است . کشور پرتغال دارای دانشگا هایی با رنکینک بالا در بین کشور های اروپایی و در سطح جهان است .

میزان شهریه در پرتغال

تحصیل در کشور پرتغال رایگان نمیباشد اما میزان شهریه پرداختی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی دراین کشور در مقایسه با بسیاری از کشور ها ی اروپایی مقرون به صرفه تر میباشد . در کشور پرتغال تحصیل در دو بخش خصوصی و دولتی انجام میشود . هزینه تحصیل دردانشگاه های  خصوصی پرتغال بسیاربالااست . به همین جهت افراد تقاضی برای تحصیل در کشور پرتغال بیشتر در صدد این هستند  که در دانشگاه های دولتی کشور پرتغال پذیرفته شوند .

دانشگا های پرتغال

در دانشگا های پرتغال هزینه تحصیل از دانشجو به صورت یکجا و برای یک سال دریافت میگردد .هزینه تحصیل دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگا های پرتغال تحصیل میکنند در سال در حدود 950تا 1250یور یعنی 5/50میلیون خواهد بود . در مقطع کارشناسی و ارشد  پرتغال تحصیل رایگان وجود ندارد.

مقطع دکتری در کشور پرتغال

در مقطع دکتری کشور پرتغال تحصیل رایگان وجود نداردولی  هزینه تحصیل  در این مقطع ارزان میباشد و دانشجویان برای تحصیل در مقطع دکتری باید سالیانه هزینه ای در حدود 2500تا 3000دلار به دانشگا ه پرداخت نمایند که باید به این هزینه هزینه ثبت نام دوره تحصیلی به مبلغ 25 تا 35 یورو را نیز اضافه نمود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی