فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رشته های پزشکی رایگان در هلند

  • ایا تحصیل در کشور هلند در رشته ی پزشکی برای اتباع خارجی امکان پذیر است؟
  • ایا در هلند چیزی به اسم تحصیل رایگان در رشته ی پزشکی وجود دارد؟

این قبیل سوالات،سوالاتی هستند که بسیاری از افرادی که در رشته ی پزشکی تحصیل می کنند از خود می پرسند. معمولا افرادی که در این رشته تحصیل می کنند به منظور پیشرفت بیشتر کشور های خارجی را برای تحصیل رایگان در هلند و شرایط تحصیل در هلند و هزینه زندگی در هلند و دانشگاه های هلند و ویزای تحصیلی هلند انتخاب می کنند. محض اطلاع شما عزیزان در کشور هلند انواع رشته های پزشکی برای تمامی دانشجویان تدریس می شود اما بیشتر رشته های پزشکی در این کشور شهریه ای هستند و رشته های پزشکی رایگان در کشور هلند در شرایطی خاص و به احتمال خیلی کم است.

پزشکی در کشور هلند

جهت گذراندن دوره های پزشکی در کشور هلند می بایست مدرک زبان هلندی را اخذ نمایید چرا که پیش نیاز تحصیل پزشکی در هلند است. لازم به ذکر است که در دروس دانشگاهی رشته ی پزشکی در مقطع فوق لیسانس فقط به زبان هلندی می باشد. 

چگونگی تحصیل پزشکی در کشور هلند

در کشور هلند انواع رشته های پزشکی در برترین دانشگاه های دنیا تدریس می شوند و فرد می تواند از بهترین دانشگاه ها مدرک خود را اخذ نماید. همان طور که گفته شد در کشور هلند چیزی به اسم تحصیل رایگان در رشته ی پزشکی تقریبا  وجود ندارد و فرد برای تحصیل شهریه پرداخت می کند.

شهریه دانشگاه های هلند

شهریه در دانشگاه های هلند در مقطع کارشناسی ارشد سالانه حدود 7000 یورو می باشد. همچنین شهریه های دانشگاهی در این رشته در مقطع دکترا یا تحصیلات تکمیلی در کشور هلند مبلغی حدود 4000 تا15000 یورو در طول سال است. 

چگونه در این کشور تحصیل رایگان داشته باشیم؟

می دانیم که در کشور هلند هیچ رشته ای به ویژه رشته های پزشکی به صورت رایگان تدریس نمی شود. بنابراین تنها فرد می تواند از طریق اخذ وام دانشجویی و یا کمک هزینه ی تحصیلی از هزینه های تحصیل در این کشور بکاهد.


برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی