فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های رایگان درفرانسه

کشور فرانسه یکی از محبوب ترین کشور های اروپایی به دلیل ارزان بودن هزینه های تحصیل در فرانسه و تحصیل رایگان در فرانسه و دانشگاه های فرانسه و ویزای تحصیلی فرانسه و شرایط زندگی در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه میباشد . تحصیلات در دانشگا های کشور فرانسه در دو بخش خصوصی و دولتی ارائه میگردد. در دانشگا های کشور فراتسه تحصیل رایگان وجود ندارد اما میزان شهریه ی در یافتی از دانشجویان در قبال خدمات آموزشی با کیفیت و رفاهی  که در اختیار آن ها میگذارند ، مناسب میباشد.

شرایط تحصیل رایگان در فرانسه

در کشور فرانسه دولت برای تحصیل دانشجویان در دانشگا ههای این کشور مبلغ 10000تا 150000یورو سوبسید در نظر گرفته است .در دانشگا های دولتی فرانسه تحصیل کاملا رایگان وجود ندارد . اما هزینه های تحصیل در آن مقرون به صرفه میباشد .هزینه تحصیل دانشجویان در دانشگا های فرانسه بسته به نوع رشته و مقطع تحصیلی در حدود 200تا 650یورو میباشد .  به طوری که دانشجویان رشته های مهندسی در دانشگاههای فرانسه 620یورو در سال هزینه تحصیل پرداخت میکنند و هزینه تحصیل دانشجویان پزشکی نیز 420یورو در سال میباشد .

دانشگا های خصوصی فرانسه نیز 1500تا 6000یورو در سال بابت هزینه تحصیل از دانشجو دریافت میکنند .

دانشگا های  فرانسه برای دانشجویان خارجی کاملا رایگان نیست چرا که در برخی از رشته ها دانشجویان باید حداقل تا 6000یورو در سال به عنوان شهریه پرداخت نمایند.

دانشگاه های ارزان فرانسه

از دانشگا های ارزان و برتر فرانسه میتوان به دانشگا هens پاریس که یکی از معتبرترین دانشگا های فرانسه به ویژه در زمینه آموزش رشته علوم انسانی است اشاره نمود . در این دانشگا ها امکان تحصیل رایگان وجود ندارد اما هزینه های آن مقرون به صرفه میباشد . از دیگر دانشگا های معتبر فرانسه که تحصیل ارزان قیمت ارائه می دهند میتوان از دانشگا های پاریس تیچ که در رشته های علمی و تجاری فعال است و دانشگا ه UPMC  که بزرگترین دانشگا ه علمی و پزشکی در فرانسه است نام برد . همچنین دانشگا های دیگر فرانسه از جمله دانشگا ه SCIENCESPO  و دانشگا ه سنترال ساپلس و دانشگا ه معتبر اکول نرمال که به ارائه تحصیل در رشته های علوم انسانی پرداخته اند از جمله دانشگا های فرانسه هستند که امکان تحصیل ارزان در آن وجود دارد . همچنین این دانشگا ها به دانشجویان اجازه 20ساعت کار در طول هفته را می دهند تا بخشی از هزینه های تحصیل خود را پوشش دهند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی