فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نظام آموزشی قبرس

یکی از کشور هایی که بهترین نظام آموزشی را با ارائه تحصیلات عالی و تحصیلات رایگان در قبرس و شرایط تحصیل در قبرس و شرایط ویزای تحصیلی قبرس در جهان دارد کشور قبرس میباشد . ساختار سیستم آموزش کشور قبرس از دوره پیش دبستانی  تا  تحصیلات عالی را شامل میگردد .

براساس نظام آموزشی کشور قبرس روند تحصیلی فرد از کودکی(دوره ابتدایی ) تا بزرگسالی (دوره دانشگاه )به شرح ذیل میباشد :

سن تحصیل در قبرس در دوره پیش دبستانی کشور قبرس از سن سه تا  شش سالگی است که پس از آن دانش آموز وارد دوره ابتدایی میگردد که تا سن 12 سالگی تحصیلات پایه را میگذراند پس از این مدت دانش آموز وارد مقطع متوسطه میشود که تا سن 18 سالگی این دوره ادامه دارد . از سن 18 سالگی به بعد و گذراندن تحصیلات مقطع متوسطه افراد میتوانند برای ورود به دانشگاه اقدام کنند.

سیستم آموزشی کشور قبرس

بر اساس سیستم آموزشی کشور قبرس تحصیلات عالی و دانشگا هها بر اساس هزینه تحصیل در قبرس به دوبخش دولتی و خصوصی تقسیم بندی میگردد .مرحله اول تحصیل در دانشگا های کشور قبرس تحصیلات در دوره کارشناسی میباشد .بر اساس ساختار نظام آموزشی قبرس این دوره تحصیلی به مدت 4 سال به طول میکشد.در این دوره دانشجو بین 120 تا 130 واحد درسی را باید بگذراند . مرحله دوم تحصیلات  دانشگاهی در قبرس که یرای فارغ التحصیلان  کارشناسی میسر میگردد ، دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور قبرس میباشد .طول مدت این دوره 2 سال میباشد . زبان تحصیل در مقطع فوق لیسانس کشور قبرس براساس ساختار اموزشی قبرس زبان ترکی میباشد. دوره سوم تحصیلات دانشگاهی تحصیل در دوره دکتری دانشگاه های قبرس و بهترین دانشگاه قبرس است. طول این دوره سه سال است .

شرایط آموزش در قبرس

براساس نظر و تایید نمایندگان مجلس کشور قبرس، در این کشور  اداره تضمین کیفیت آموزش عالی ایجاد شده است  . این نهاد باتوجه به معیار های مختلف، کیفیت آموزش در موسسات عالی خصوصی و دولتی کشور قبرس  را مورد سنجش قرار می دهد و برای بهبود کیفیت در آن ها راه کار هایی را ارائه میدهد. 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی