فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانشگاه های مورد تایید وزرات علوم در سوئد

کشور سوئد یکی از ده کشور برتر دنیا به لحاظ امنیتی و اجتماعی است. کشور سوئد سومین کشور بزرگ اروپا است. در کشور سوئد قوانین حمایتی بسیاری از مهاجرین وجود دارد که یکی از نکات مثبت در زمینه مهاجرت به این کشور به شمار می آید. نرخ بیکاری در کشور سوئد پایین میباشد .سالانه ایرانیان بسیاری برای کار و تحصیل و زندگی به کشور سوئد مهاجرت میکنند. پس از مهاجران فنلاندی ایرانی ها در رتبه دوم از نظر نرخ  جعیت مهاجر به این کشور را دارامیباشند. نظام آموزشی کشور سوئد بر پایه آموزش به صورت عملی و تئوری است و کشف استعداد وخلاقیت ها را درتمام مقاطع تحصیلی در دستور کار خود دارد.

زبان تحصیل در دانشگاه های سوئد

 درکشور سوئد زبان تحصیل در دانشگاه های آن همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا به دو صورت انگلیسی و سوئدی میباشد. از این رو این کشور یکی از پر طرفدارارترین کشور ها برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی به سوئد به شمار می آید .

 از شرایط دانشگاه های سوئد برای پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تسلط متقاضی به زبان انگلیسی میباشد.

کیفیت دانشگاه های سوئد

دانشجویانی که تحصیل رایگان در سوئد و یا تحصیل در سوئد را انتخاب میکنند باید از شرایط تحصیل در سوئد و هزینه تحصیل در سوئد و هزینه زندگی در سوئد مطلع باشند و باید به مورد تایید قرار گرفتن مدارک اخذ شده ازدانشگاهی  که برای تحصیل در سوئد انتخاب میکنند از طرف وزارت علوم ایران  اطمینان حاصل نمایند .از دانشگا های معتبر کشور سوئد میتوان به دانشگاه استکهلم  - اوپسالا – دانشگاه صنعتی چالمرز – دانشگاه علوم کشاورزی سوئد – دانشگاه لولئو – دانشگاه لولند – دانشگاه لینه – دانشگاه مید سوئیدن – انتیتوی کارولینسکا – دانشگاه یوتبری – موسسه سلطنتی فناوری  اشاره نمود.

دانشگاه استکهلم

یکی از چهار دانشگاه قدیمی و معتبر در کشور سوئد دانشگاه استکهلم است .  دانشگاه استکهلم یک دانشگاه دولتی است که در پایتخت سوئد یعنی شهر استکهلم قرار دارد . این دانشگاه از بزرگترین دانشگاه های اسکاندیناوی به شمار می آید.دانشگاه اسکهلم سوئد  بیش از هفتاد دانشکده دارد که در بسیاری از آن ها تحصیل به زبان انگلیسی انجام میگیرد و در بیشتر مقاطع لیسانس تحصیل به همان زبان سوئدی میباشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی