فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

فوق لیسانس و دکتری در استرالیا

یکی از مهاجر پذیر ترین کشورها که متقاضیان بسیار ی برای تحصیل در استرالیا و تحصیل رایگان در استرالیا وجود دارد کشور استرالیا  است . از دلایل اصلی این حجم تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به این کشور میتوان به انگلیسی بودن زبان تحصیل  و وجود دانشگاه های معتبر و پیشرفته در این کشور اشاره نمود. ادامه تحصیل در استرالیا در مقاطع کارشناسی در دانشگاه های کشور استرالیا به دو صورت  ،که یکی با شرکت در کلاس های درس  دانشگاه است و دانشجو میبایست در پایان دوره آموزش، پایان نامه  ای را به دانشگاه تحویل دهد و دیگری تنها شرکت در کلاس های درس و انجام کار تحقیاتی میباشد. در صورتی که دانشجو شرکت در کلاس های درس و ارائه پایان نامه در پایان دوره تحصیلی را انتخاب کند  باید 24 واحد درسی را در طول دوره ارشد پاس کند و در پایان این دوره نیز پایان نامه ای را به دانشگاه ارائه نمایند.

شرایط ورود به مقطع دکتری در استرالیا

در صورت انتخاب کار تحقیقاتی توسط دانشجو باید در طول مدتی 1 ساله بر روی موضوعی که از طرف دانشگاه اعلام میگردد وبر روی آن تاکید مینماید تحقیق کند و نتیجه تحقیق و پزوهش های خودرا به دانشگاه ارائه نماید. البته در روش تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم و لیسانس با ارئه تحقیق در مقطع ارشد در دانشگاه های استرالیا دانشجو نمیتواند مستقیما وارد مقطع دکتری گردد چرا کع یکی از شرایط ورود به مقطع دکتری در دانشگاه های استرالیا ارائه پایان نامه در مقطع فوق لیسانس است. به دانشجویان در مقطع فوق لیسانس در کشور استرالیا اجازه 20ساعت کار در هفته از طرف دانشگاه داده میشود که بابت این کارهای دانشجویی حقوقی در حدود300دلار قوق میگیرند.

مدرک دکتری در استرالیا

مدارک اخذ شده در مقطع دکتری برای تحصیلات تکمیلی در استرالیا و رشته های پزشکی رایگان در استرالیا ازدرجه علمی بالایی برخوردار است . این دوره در حدود 3تا 4 سال طول میکشد و در طول این مدت دانشجو برای اخذ مدرک خود باید یک پروژه تحقیقاتی به دانشگاه ارائه گرداند. شهریه مقطع دکتری در دانشگاه های استرالیا متغییر است اما  میتوان گفت هزینه تحصیل در حدود18تا30هرار دلار میباشد.  دانشجویان مقطع دکتری در استرالیا میتوانند 30ساعت در طول هفته را کار کنند و حقوقی در حدود 450 دلار برای این کار دریافت کنند .

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۶
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی