فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند

اخذ ویزای تحصیلی کشور فنلاند و مهاجرت به این کشور برای ادامه ی تحصیلات دانشگاهی در رشته های مختلف، در سالیان اخیر برای بسیاری از دانشجویان بین المللی جلب توجه کرده است. به همین دلیل دانشگاه های فنلاند هرساله نام تعداد زیادی از دانشجویان خارجی را در فهرست افراد مشغول به تحصیل در مراکز مختلف دانشگاهی خود دارند.

رتبه بندی دانشگاه های فنلاند برای اثبات کیفیت آموزشی مطابق تحصیل رایگان در فنلاند و ویزای تحصیلی فنلاند و شرایط تحصیل در فنلاند در دانشگاه های رایگان فنلاند و یا حتی تحصیل در فنلاند با دیپلم و لیسانس با استانداردهای علمی در دنیا، مساله ای حائز اهمیت برای دانشجویان مهاجر به این کشور می باشد.

همواره نام تعداد زیادی از دانشگاه ها و موسسات علمی در ان کشور در شمار بهترین دانشگاه های دنیا قرار می گیرد. که ما برای اطلاع دانشجویان ، نام 5 دانشگاه اول در میان این دانشگاه ها را در این مقاله می آوریم.

دانشگاه هلینسکی

این دانشگاه ، قدیمی ترین مرکز آموزش عالی در این کشور می باشد که در سال 1640 بنا نهاده شد و با داشتن 36500 دانشجو در رتبه ی 67 جهاتنی ایستاده است.

دانشگاه آلتو

ادغام و ترکیب سه دانشگاه هنر هلنیسکی ، تکنولوژی هلنیسکی، و دانشگاه اقتصاد هلنیسکی باعث یه وجود آمدن این  مرکز علمی برتر در فنلاند  با رتبه ی 187 جهانی شده است.

دانشگاه تورکو

به عنوان سومین دانشگاه بزرگ در کشور فنلاند که مقر اصلی آن در شهر تورکو می باشد، از لحاظ اعتبار و کیفیت آموزشی در رتبه ی 208 در دنیا قرار دارد.

دانشگاه اولو

این دانشگاه که در شمار بهترین مراکز آموزش عالی در فنلاند قرار گرفته است . در رتبه بندی دانشگاه های فنلاند در دنیا جایگاه 259 ام را به دست آورده است.

دانشگاه ایسترن

این دانشگاه از درهم آمیختن دانشگاه های  یونسو و کوپیو به وجود آمده است که از لحاظ زمینه ی تحقیقاتی و کیفیت آموزشی در دنیا پر آوازه شده و به عنوان دانشگاه 267 ام دنیا، دارای اعتبار فراوانی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی