فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رشته های پرطرفدار در اسپانیا

انواع مختلفی از رشته های دانشگاهی در تمام مقاطع دانشگاه اعم از لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در کشور اسپانیا مورد تدریس و آموزش قرار می گیرد که دانشجو در انتخاب هر کدام از آن ها برای ادامه ی تحصیلات آکادمیک مختار می باشد. اما در این بین از چندی از این رشته ها مانند رشته های پزشکی رایگان در اسپانیا برای تحصیلات تکمیلی در اسپانیا استقبال بیشتری در میان دانشجویان در دانشگاه های اسپانیا شده است که ما در این مطلب آن ها را تحت عنوان رشته های پرطرفدار در اسپانیا، مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. رشته های مد نظر عبارتند از :

رشته ی حقوق

یکی از پرطرفدارترین رشته های اسپانیا حقوق می باشد. که از مهم ترین گرایش های آن می توان به حقوق اتحادیه ی اروپا و حقوق جرم شناسی اشاره کرد.

  از دیگر رشته های پرطرفدار در اسپانیا رشته های علوم انسانی و هنر هستند که در دانشگاه های مختلف این کشور، تحت آموزش های تخصصی قرار می گیرند. رشته های هنرهای تجسمی، زبان انگلیسی، و تاریخ از رشته های منشعب شده از گروه علوم انسانی می باشند که علی رغم مشهور و پرطرفدار بودن، بهترین موقعیت کاری را برای فرد به همراه می آورد و به همان نسبت تاثیر مستقیم و بسزایی در زندگی شخصی افراد دارند.

رشته های علوم پایه

در گروه بعدی از رشته های پرطرفدار در اسپانیا، رشته های علوم پایه مانند شیمی ، ریاضی، فیزیک و امثالهم قرار می گیرند. که دانشجو با داشتن مدارک دانشگاهی این رشته ها انتخاب های بیشماری را برای ورود به بازار کار، تحصیل رایگان در اسپانیا، شرایط تحصیل در اسپانیا و ویزای تحصیلی اسپانیا خواهد داشت.

رشته ی بازاریابی

افزون بر رشته های نام برده شده در فوق، رشته های بازاریابی و سرمایه گذاری و تجارت اسپانیا، در کنار دوره های زبان اسپانیایی و مدیریت مهمانداری را نیز می توان به لیست  رشته های پرطرفدار در اسپانیا قرار داد که با کیفیت بسیار بالایی برای هزینه تحصیل در اسپانیا در دانشگاه های این کشور برای تمامی دانشجویان بین المللی و داخلی ، ارائه می شوند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی