فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شهریه دانشگاه در اسلواکی

یکی ار مهم ترین مسائلی که هم تراز با اعتبار دانشگاه ها، برای دانشجویی که قصد مهاجرت به کشوری و ادامه تحصیل در دانشگاه های آن را دارد، مورد توجه است ، بحث مربوط به میزان شهریه ای است که باید به دانشگاه مد نظر خود بپردازد . چرا که از طریق این آگاهی می تواند پشتوانه ی مالی را قبل از ترک کشور خود، برای تامین این هزینه در نظر بگیرد.

شرایط مهاجرت به اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای مهاجرپذیر تحصیلی است که بنا به دلایل اعتبار دانشگاه های اسلواکی و هزینه های تحصیلی در اسلواکی است که اگر کسی قصد تحصیل رایگان در اسلواکی را با آگاهی از شرایط تحصیل در اسلواکی و با امکان تحصیلات تکمیلی در اسلواکی با در دست داشن ویزای تحصیلی اسلواکی تعداد دانشجویان مهاجر به این کشور هر ساله برای دانشگاه های اسلواکی در حال افزایش می باشد. 

بنابراین اطلاع یافتن از شهریه ی دانشگاه در اسلواکی ، برای این دسته از دانشجویان امری ضروری می باشد. در ادامه مطلب به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

رشته های پزشکی در اسلواکی

از آنجا که تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی اسلواکی دارای طرفداران بیشتری نسبت به سایر رشته های این کشور می باشد، در راستای شمیزان شهریه ی دانشگاه در اسلواکی برای تحصیل در رشته های پزشکی باید دانشت که مبلغ 8 تا 9 هزار یورو برای رشته های پزشکی 9 تا 10 هزار یورو برای رشته ی دندان پزشکی به صورت سالانه در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال شهریه ی دانشگاه در اسلواکی برای تحصیل در دانشگاه  مارتین جسینیوس که از معتبر ترین دانشگاه های این کشور می باشد حدود 8950 یورو در سال می باشد.

هزینه کلی تحصیل در اسلواکی

در کنار تحصیل در اسلواکی دانشگاه های پزشکی افرادی هستند که برای تحصیل در سایر رشته ها به این کشور می روند که در این مورد باید گفت: طبیعتا مانند هر کشور دیگری هزینه ی شهریه ی دانشگاه در اسلواکی به میزانی پایین تر از این مبلغ یعنی در حدود 6 تا 8 هزار یورو در سال برای شهریه ی رشته های غیر پزشکی در اسلواکی پیش بینی شده است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی