فیزیکدان شو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شهریه ی دانشگاه در اسلوونی

ادامه ی تحصیلات دانشگاهی در کشور اسلوونی یکی از مواردی است که در سال های گذشته برای اغلب دانشجویان بین المللی جلب توجه کرده است. بعد از مساله ی اعتبار این دانشگاه ها یکی از مسائل حائز اهمیت برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به اسلوونی را دارند، آگاهی یافتن از شهریه ی دانشگاه در اسلوونی می باشد. به این دلیل که می توانند قبل از رفتن به آن جا پشتوانه ی مالی خوبی را برای هزینه ی تحصیل در اسلوونی و هزینه زندگی در اسلوونی، تامین کنند.

شهریه رشته های غیر پزشکی

دانشجویانی که برای تحصیل رایگان در اسلوونی، شرایط تحصیل در اسلوونی و ویزای تحصیلی اسلوونی را برای تحصیلات تکمیلی در اسلوونی به صورت غیر پزشکی به این کشور می روند ، می توانند یکی از دانشگاه های لیوبلیانا، ماریبور و پریمورسکا را با آسودگی خاطر درمورد اعتبار و کیفیت آموزشی، برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند. به طور کلی شهریه ی دانشگاه در اسلوونی برای هرکدام از این مراکز آموزشی تقریبا معادل 5000 یورو در نظر گرفته شده است .


دانشگاه لیوبلیانا

از معتبرترین و در عین حال قدیمی ترین دانشگاه های کشوراسلوونی است که در بین 400 دانشگاه برتر در دنیا به خصوص در رشته های فنی-مهندسی و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.تحصیل در این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری به زبان انگلیسی صورت می گیرد و دانشجو باید مدرک زبان آیلتس داشته باشد.

دانشگاه پریمورسکا و ماریبور و اسلوونی یکی از دانشگاه های عمومی در این کشور می باشد که انواع مختلفی از رشته ها را با کیفیت مناسب برای تحصیل در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

هزینه کلی دانشگاه در اسلوونی

شهریه دانشگاه در اسلوونی مانند تمام کشورهای دیگر، بسته به اینکه دانشجو چه رشته و دانشگاهی را در چه مقطعی برای تحصیل انتخاب کند، متفاوت می باشد. به عنوان مثال به طور کلی هزینه و شهریه ی دانشگاه در اسلوونی در رشته های متفارت دانشگاه ماریبور، نسبت به دانشگاه های دیگر پایین تر بوده و یکی از دلایل آن را می توان در نزدیکی این کشور به اتریش، جست و جو کرد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200
  • ۹۶/۱۲/۱۸
  • ata sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی